Blog
Veletržní marketing
Author: Sarah Chambers
Veletrhy a akce jsou skvělým způsobem, jak přilákat nové zákazníky do vaší firmy. Často však soupeříte s desítkami dalších vystavovatelů o podíl na pozornosti.
Jak se tedy na těchto akcích odlišit od konkurence?
Investujte do dobrého stojanu
Jedním z hlavních výdajů při vystavování na veletrzích jsou náklady na stánek, ale je to z dobrého důvodu. Světlé, barevné a moderní stánky k vám přitáhnou návštěvníky. Tlumené a fádní stánky budou mít opačný efekt.
Zboží a dárky
Spolehlivým způsobem, jak zvýšit angažovanost, je nabídka propagačních produktů zdarma. Opět si udělejte průzkum a ujistěte se, že nabízíte něco hodnotného, co bude často využíváno, jako např;
Značkové flash disky,
Napájecí banky,
Nádobí na nápoje a
šikovné pomůcky.
Vybírejte svůj tým s rozmyslem a vyškolte ho
Pokud jste někdy byli na veletrhu, pravděpodobně jste se setkali s nejlepšími i nejhoršími scénáři, pokud jde o personál vystavovatelů. V ideálním světě je tým poutavý, společenský a přátelský. Na druhé straně také vidíte, jak někteří zaměstnanci vystavovatelů telefonují nebo sedí a vlastně se lidem vyhýbají.
Zjistěte, o jakou událost se jedná
Ne každá akce je pro vaši firmu ideální. A ne každá akce bude mít stálý proud účastníků. Ujistěte se, že jste prozkoumali historii události, místo konání a demografické charakteristiky účastníků.
Máte zájem o značkové propagační produkty?
Jednoduše
navštivte naše webové stránky a prohlédněte si naši nabídku. Můžete vyplnit formulář pro rychlou nabídku a jeden z našich pracovníků vás bude kontaktovat ohledně vzorků, možností značení a dalších informací.